Delicious and Healthy Snacks: Curb ettermiddagskrav og økt energi med enkle retter

Delicious and Healthy Snacks: Curb ettermiddagskrav og økt energi med enkle retter

DEL

Jo, mange tror at de kan drikke en kraftig iskaffe eller sluke i se en 5-timers energi for å få et løft gjennom hele arbeidsdagen, vanligvis rundt kl.15. Men sannheten blir fortalt, som bare resulterer i en skremmende energikrasj senere forårsaket av koffein eller tom mage.

Det finnes flere enkle deilige snacks som kan kastes sammen fra gjenstander som regelmessig er i kjøleskapet. De kan bli forberedt på forhånd for å imøtekomme trang for den kvartalspounderen med ost rundt hjørnet fra McDonalds, eller de kan også tilberedes innen omtrent ti minutter på stedet.

Snacks med grønnsaker

Endive Leaves Fylt med Skim Ricotta OST

  • Ta av toppen av endivbladene, ca. fire tommer.
  • Legg en halv te skje med skum ricottaost i bladene, og spis som kjeks.

Nuked Edamame

  • Varm opp om en kopp edamam i skallene i en bolle i mikrobølgeovn, i gjennomsnitt i ca 2 1/2 minutter.
  • Dryss med Kosher eller havsalt.

Hakkede Veggies med Hummus

  • Velg et utvalg av vegtables, slik som hakket gulrøtter, reddiker, agurkskiver, selleri og kirsebærtomater.
  • Dip grønnsakene inn i hummusen. Dette er mye sunnere enn ranch og legger til en interessant vri på grønnsaker.

Steames Artisjokker

  • Trim og halver en artisjokk, krydret med salt og pepper.
  • Legg kaker-kaksiden ned i en bolle, og dekk den i olivenolje.
  • Kast i noen urter som timian, bønner eller persille.
  • Klem saften fra noen sitronkile over artisjokker.
  • Mikrobølgeovn på høy effejt i ti minutter, bland deretter sitronsaft, saften og majones til en dypsaus.

Kremet salat

  • Bland sammen en teskje ansjospasta, en håndfull hakket persille og grønt, og like deler av fettfattig majones og rømme.
  • Hak opp litt Bibb salat.
  • Drikk sausen over salat og topp med salt og pepper.
  • Tør salaten for å lage en lettfett personlig Caesarsalat.

Snacks med meieri

Mozzarella og Tomat Skewers

  • Hak opp kirsebærtomater og mozzarella i store biter.
  • Skyv et stykke mozzarella på spydet og skyv det ned til bunnen. Deretter setter du en bit tomat på spyddet, deretter et stort basilikumblad
  • Fortsett denne prosedyren til spyddet er full.
  • Stekk på stekepanne.

Tomatesuppe med surkrem og vårløk

  • Varm tomatsuppe på ovnen eller i mikrobølgeovnen.
  • Legg til en ferskt ferskt rømme i midten av suppa, og dryss deretter med hakket grønt.

Frosne Yoplait Whips

  • Yoplait har en type yoghurt kalt «piske», som er veldig myk, lett yoghurt. Kjøpe en i et bredt utvalg av smaker, alt fra jordbær shortcake til sjokolade mousse.
  • Plasser yoghurt i fryseren.
  • Ta ut og spis som iskrem.

Snacks med frukt

Apple skiver med mandel smør

  • Hakk et eple i tynne skiver.
  • Dip i mandelsmør, Nutella, honning, kremost, eller peanøttsmør (eller annen dip som er ønsket).

Fruktsalat

  • Hak opp ulike typer frukt for å blande sammen, for eksempel blodappelsiner, epler, bær, druer, fersken, mango, ananas, blommer etc.
  • Kast sammen med litt balsamicoeddik, pisket krem ​​eller en liten mengde sjokoladesaus.

Delig kalkun eller skinke med druer

  • Velg en kopp druer, eller annen frukt som hakkede jordbær, bringebær eller oransje segmenter.
  • Par det med et par rullede stykker ferskt delikött, som kalkun, skinke, roastbiff eller kylling.

Tørket frukt med ost

  • Velg en favoritt tørket frukt, som aprikoser, kirsebær eller pære skiver.
  • Pair den med en stor stykke ost. Hard ost er flott med ost, som for eksempel Gouda eller Cheddar.

Seared Bananas

  • Hak opp en banan i 3/4-tommers tykke stykker.
  • Varm opp en panne med litt olivenolje i den, og når den begynner å dampe, sett bananskivene inn i oljen.
  • La bananbitene skje, skru den over en gang.
  • Legg banan på en tallerken og topp med en peanutsmørkekjøtt, slik at den smelter litt.

Snacks med korn

Havregryn med bær og krem

  • Fest en liten bolle med havremel.
  • Topp med bær.
  • Splash litt krem ​​over havregryn for å legge til mer fuktighet.

Rye Toast With Cream Cheese

  • Toastskiver av rug.
  • Topp med en spiseskje med kremost.
  • Dryss honning eller tørket tranebær eller rosiner på kremosten.
  • Du kan også lage en herstet toast spredt med velsmakende ricottaost og friske urter.

Soy Crisps eller ris kaker

  • Topp disse typer sprø snacks med en fettfattig ost eller frukt.

Sjokolade Popcorn

  • Legg om tre til fire kopper poppet popkorn i en blandeskål.
  • Dryss med smaksstoffer, som nachoost, kakaopulver, sjokoladespån, urter, pepperkorn eller ost.

Multi-Grain Waffle med gelé og honning

  • Skål vaffelen til den er lett brunet.
  • Spre ut noen naturlige syltetøy, bær eller honning på overflaten.

Herb Toasts

  • Tynn skiver en baguette i pinner.
  • Kok opp et par spiseskjeer terninger med rødløk, tre ss smør, salt og pepper.
  • Pensel denne blandingen på brødpinner, og dryss hakkede urter på toppen sammen med parmesanost.
  • Stek i en ovn ved 200 grader i ti minutter.

Andre ettermiddagsmat

Trail Mix, nøtter og frø

  • Unn deg en håndfull ristede mandler, solsikkefrø, tørkede tranebær, sjokoladeflis, krydret nøtter, pistasjenøtter, rosiner og cashewnøtter, for bare å nevne noen valg.

Smoothies

  • Gå for en fettfri smoothie eller milkshake. Det som er bra tingene i dette alternativet er at væsken gjør at du føler deg mett, selv om de ikke et fulle av kalorier og karbohydrater. Fra tranebærpomegranat smoothies, til jordnøtt smørbrød vanilje milkshakes, er himmelen grensen med forskjellige typer drinker.

Disse enkle oppskrifter tar lite tid å forberede seg og vil ende opp med å bli mer tilfredsstillende enn søppel eller fastmat. Eksperimenter med forskjellige sauser, grønnsaker og frukt, blander og matcher usannsynlige kombinasjoner til nye smaker oppdages ut av disse husholdningsingrediensene.