Enkle endringer for familiens diett

Enkle endringer for familiens diett

DEL

Hvis du prøver å kutte raffinerte sukker og høy fruktose mais sirup ut av din familie diett, her er noen snack ideer.

Banana Smoothie

Hva du trenger:

  • 2 bananer
  • 2 kopper melk
  • 1 teskje vanilje
  • 1 kopp is
  • 2 ss honning

Bland i en blender til alt er jevnt. Gjør en flott ettermiddagsmat eller en erstatning for milkshakes. Prøv å bruke lokal honning; Det hjelper med allergier om våren. Hvis du vil kutte ut melk, er rismelk en flott erstatning.

Maur på en pinne

Dette er en nakk til barndommen. Hvis du aldri har hatt disse, er de gode etter en treningsøkt eller for å slå middagshøden.

Hva du trenger:

  • Selleri
  • Pianøttsmør eller mandel smør
  • Raisins eller Crasins

Kryd selleri i omtrent tre eller fire tommer lengder fylle med jordnøtt smør og topp med rosiner. God for protein og holde blodsukkernivået stabilt.

Lag havremel til frokost

Dette betyr ikke øyeblikkelig havregryn som er veldig fristende å kjøpe når det er så lett å lage på travle morgener. Få den virkelige havre og lag en batch om morgenen med tørket frukt, honning og råsukker for å få det til å smake godt. Havremel er en fantastisk mat for barn og voksne å spise om morgenen. Havre kan senke kolesterol og legger til fiber i kostholdet ditt. Ta ekstra tid til å sende alle ut døren med god mat i dem.

Begynn å se på etiketter

Visste du at mye rå kylling har natrium tilsatt det? Høy fruktose mais sirup kan legge tommer til midten fordi det ikke er lett fordøyd. Barnas frokostblandinger som sier at de er sunnere, er egentlig ikke så bra for alle.

Ser på etikettene og faktisk ser hvor mye salt og mais sirup er i alt vi spiser er en ekte våkne samtale. Hermetiserte grønnsaker er fulle av mais sirup og salt, noe som gjør dem ikke et sunt valg i det hele tatt. Velg frosset eller så friskt som mulig når du plukker opp veggene. Hermetisert frukt er heller ikke det beste valget; Gå igjen for det friske eller frosne.

Kutt ut all brus

Hvis du trenger koffein som de fleste i verden, drikker du kaffe eller te. De drikkene er fulle av antioksidanter og er veldig sunne for deg. Soda er salt og mais sirup i en boblende concoction. Det smaker godt, men kan dehydrere deg og legger mye natrium til dietten. Kutte ut brus kan også trimme midjen din, en annen god grunn til å stoppe. Behandle brus som godbit og drikk mer naturlige ting.