Fordeler og Ulemper med 17 Dagers Diett Slankeprogram

Fordeler og Ulemper med 17 Dagers Diett Slankeprogram

DEL
17 Dagers Diett

Er 17 dagers diett bare en annen moteflue? I deres forsøk på å gå ned i vekt, er mange på utkikk etter de neste kur, pille, ristene eller skuddene som vil smelte av kiloene.Mens nesten ethvert forsøk på å gå ned i vekt og bli sunnere, bør det oppmuntres i denne verden av stigende fedme, for mange betyr «diett» fortsatt betyr at du lever et livs kort tid mat berøvelse og deretter tilbake til det lettelse, en usunn junk food diett.

Denne artikkelen undersøker fakta, fordeler og ulemper ved den nyeste vekttap dietten, den 17 dagers dietten.

Hva er 17 dagers diett?

Forfatteren av boken, Dr. Mike Moreno, skrev at 17 dagers diett først for å hjelpe folk til å unngå å kom opp i vekt i ferien. Kostholdet er ikke ment å være et raskt vekttap, men en diettplan som gjør at folkt kan redusere vekten raskt og enkelt , men samtidig på å opprettholde gode spisevaner.

17-dagers syklus er basert på ideen om kalorisykusen. Tanken er å forårsake metabolsk forvirring ved å justere matvaner med jevne mellomrom, med ideen om at kroppen vil brenne mer abdominal fett ved å variere innholdet av kalorier som forbrukes.

Kostholdet er brutt ned til fire sykluser:

  • Fremskynde: Dette fremmer raskt vekttap ved hjelp av lavt karbohydratspesjonsplan og ved å «rense» kroppen.
  • Aktiver: Metabolismen øker syklusen der stoffskiftet sies å være «re-set».
  • Oppnå: Gode karbohydrater blir introdusert i kostholdet.
  • Ankomme: En livsstilspesjonsplan som kombinerer de første 3 syklusene.

Fordeler med 17 dagers kostholdsplan

Kostholdet understreker behovet for å kutte ut bearbeidede og raffinerte karbohydrater, alkohol, stekt mat og søppelmat. Regelmessig daglig mosjon er en del av rutinen. 17-dagers planen understreker behovet for å opprettholde gode spisevaner på lang sikt. Mange som har prøvd diettrapporten, har mistet vekt raskt, og føler seg bra og motivert til å fortsette.

Ulemper med 17-dagers vekttapsprogram

Mens senking av karbohydratinntak ser ut til å være nyttig for å starte vekttap, kan det sikt begrenset karbinntaket på lang føre til mangel på kostfiber og mangel på tilstrekkelige mengder kalsium og vitaminer.

Re-setting metabolisme er ikke så lett som det virker, og avhenger av faktorer som alder, metabolsk eller insulinresistens og så videre. Visse matvarer kan øke metabolismen, men ny forskning indikerer at vektopplæring, anstrengende trening, god søvnmønster og godt avstand måltider er de faktorene som kan påvirke stoffskiftet til det bedre.

I løpet av de fjerde syklusene følger man diettens matplanen gjenom uken, men får lov til å hengi seg til det han eller hun liker over helgene (i moderasjon). Selv om dette kan lindre kjedsomhet, anses det ikke av de fleste ernæringseksperter å være den beste måten å forandre sin tankegang til en permanent sunn livsstil.

Så, hvordan å miste vekt permanent? De fleste helsepersonell er enige om at en helhetlig, integrert tilnærming er mer vellykket for varige, langsiktige resultater i behandlingen av fedme. En endring i matvaner, mosjon og medisinsk tilsyn med fysiske aspekter av tilstanden er den beste tilnærmingen til å behandle problemet.

De som har mistet og opprettholdt vekttap, er de som har startet en sunnere livsstil, forandret sinnet deres og opprettholdt gode spisevaner, enten det er helgen eller ikke.

Kostnad for 17 dagers diettprogram

The 17 Day Diet Book selges for $ 21,50, boken og trening er priset til $ 29,00, trening dvd på egen hånd selger for $ 12.00 og en ukentlig måltids planen koster $ 184.90