Happy Hour: Hvordan overleve det på en diett

Happy Hour: Hvordan overleve det på en diett

DEL

Happy Hour kan være en tid for deg å slappe av etter en lang, stressende dag på jobben eller å koble til igjen med gamle venner. Hvis du mister vekt er et av målene dine, kan du finne happy hour å være en stor sporing i din innsats. Mens mange alkoholholdige drikker og appetittvekkere er fulle av kalorier, fett og sukker, er det mulig å bestille varer som er fettete og faktisk gode for deg!

Foreslåede drinker

Vin, champagne og lys øl er alle 100 kalorier eller mindre fra et lite glass, noe som gjør dem til de beste valgene for happy hour drikking. For å kutte kaloriene enda mer fra vin eller champagne, be om en vinspritzer, som er vin blandet med tonic vann for å bryte opp kaloriene.

Selv om det virker lett, vil en typisk martini være omtrent 200 kalorier, så lagre disse for netter når du planlegger å trene eller spise veldig lett.

Drikker å unngå

Høyest kalori drikker er de med melk eller krem ​​som hovedkomponent, som en hvit russisk eller pina colada. Unngå blandede drikker, da disse ofte inneholder sukkerrørt juice. Frosne drinker som margaritas bør også unngås, da de pleier å komme i store glass, noe som forårsaker å drikke mye mer enn anbefalt mengde per porsjon.

Foreslåtte forretter

Hvis du planlegger å ha forretter med happy hour-vennene dine, velg ditt utvalg nøye. Gå for en lett salat med vinaigrette, en wrap med grillet kylling eller fisk, eller veggies med hummus. Be alltid om å dressing på siden og hopp over osten når det er mulig. Hvis du vil dele i chips og salsa, legg litt på en liten tallerken, slik at du ikke overspiser. Disse enkle endringene har stor innvirkning på dine daglige kalorier.

Mer Diett Tips

Spis et lett måltid før happy hour for å unngå fettete forretter. På den måten vet du nøyaktig hvor mange kalorier du bruker.

Begrens deg til ett eller to drinker maksimalt. Nytt din drikke slik at den varer lenger, men du ser ut som om du har drukket hele natten med vennene dine. Bestil et glass vann med sitron når du har nådd grensen din.

Når forretter kommer, legg en liten del på en liten tallerken slik at du kan holde styr på hvor mye du spiser.

Happy hour trenger ikke å være en elendig opplevelse hvor du føler at du mangler. Se porsjonskontrollen og vær nøye med mat og drikke.