Hva er din kostholdsplan?

Hva er din kostholdsplan?

DEL

Jeg husker den første trenddietten jeg var klar over. Det var vinterens død i West Virginia, omtrent litt mindre enn tretti år siden.

Planen krevde dieters å konsumere store mengder grapefrukt og grapefruktjuice. Butikker kunne ikke holde dem på lager.

Jeg husker det fordi flere av vennene mine var på det og klaget høyt om bekostning og sjeldenhet av ønsket vektreduksjonsverktøy. Det så ut som en enestående dum idé til meg på det tidspunktet, og nå skjønner jeg hvorfor. Det hadde ikke en bønn om å være en langsiktig løsning på en ideell vekt.

Det er mange dietter der ute, og de sier alle at de kan hjelpe deg med å miste mye vekt på bare to uker. Hvis de sier det, ikke gå bort, løp. Det er ikke den riktige måten å gjøre det på, og det kan gjøre kroppen din mye skade.

Banan Diett: Dette er en fin hit i Japan akkurat nå. Det er svært lite begrensning på hva du kan spise, og du trenger ikke å trene. Hm, det høres ut som planen som fikk oss overvektig til å begynne med. Vi må være forsiktige med hva vi spiser, og å ha en banan til frokost betyr ikke at du kan gjøre det du vil ha med resten av måltidene dine.

HATT Diet: Dette står for «Hungry All Time.» Mange dietter, inkludert de som faktisk fungerer, vil forlate deg sulten noe av tiden, spesielt hvis du er vant til å spise store måltider.

Det er et par ting du kan gjøre med det. En, sørg for at du brenner mye kalorier. For det andre, spis mat som tilfredsstiller deg på færre. Hele kornbrød og magert protein kan gi deg følelsen av fylde.

Lav karbid: For noen mennesker kan dette dietten fungere. Pass på at du spiser den typen karbohydrater som holder deg frisk og tarmene beveger seg. Hele korn er karbohydrater du trenger. Sørg også for å ta et godt supplement for å få vitaminer og mineraler. En ting å passe på på disse dietter er gikt. Protein inneholder en komponent som kalles purin. Avfallsproduktet fra dette kan forårsake denne ubehagelig smertefulle tilstanden.

SeeFood Diet: Som barn, det er dietten jeg var på. Jeg var undervektig og opplevde ikke fordelene ved å kunne spise det jeg ønsket.

Nå kan jeg ikke, og det har vært vanskelig å bryte. Hvis du er på denne dietten, snakk med legen din eller en ernæringsfysiolog for å sørge for at maten du ser er bra for deg.

Faktisk er det stedet du bør begynne før du begynner med diett eller treningsprogram. På den måten vil du vite hvor mye av øvelsene som er best for deg, og du kan få en diett som er rik på næringsstoffer i stedet for kalorier. Dette vil hjelpe deg med å nå målvekten din.