En vekttap plan uten diett

En vekttap plan uten diett

DEL

Sannsynligvis er en av de vanligste misforståelsene når det gjelder sunn vekttap det essensielle innlemmelsen av en streng diettplan. Faktisk tror mange individer at du ikke kan oppnå kroppsvektstap uten en riktig diettplan.

Men det er gode nyheter for folk som ønsker å opprettholde mesteparten av deres nåværende livsstil. «Most» betyr at restriksjoner på kaloriinntak er fortsatt nødvendige, men ikke i samme grad som med treningsvektstap. Dessverre er mange personer ikke klar over hva som kalles øvelsesdiet. Som et vekttap, kommer treningsdietter med store utfordringer og kan ikke passe alle sammen. Noen kan faktisk foretrekke å engasjere seg i raskt vekttap ved hjelp av en diettplan i stedet.

Fitness vekttap og ingen diett

Det høres sannsynligvis mye lettere ut enn hva det egentlig er, men treningsdiett kan være en velsignelse for de som ønsker å gjennomføre det. For å utføre fitness vekttap, er det viktig å forstå de biologiske syklusene i menneskekroppen.

Slike biologiske sykluser refererer til årstidene av menneskekroppen. Det er, det er visse tider når folk har en tendens til å oppleve fettforbrenning og påfølgende kroppsvekt, like sikkert som det er spesielle situasjoner når individer er mer utsatt for å pakke på vekt.

Man trenger å kjenne sin kropp og lære årstider. For eksempel, på grunnnivå, har folk en tendens til å være mer utsatt for vektøkning om vinteren enn i varmere måneder. Dette skyldes at kaldt vær synes å stimulere appetitten mer enn varmere klima.

Treningsdiet og vekttapsplanen

Timing er nøkkelen når det gjelder treningsdiettet. Det vil si når folk trener, bør de prøve å utføre visse øvelser i en bestemt rekkefølge. For eksempel, nesten alle mennesker gjør cardio øyeblikket de går inn i treningsstudioet. Det er forståelig – og til og med logisk – at man ville utføre kardio først fordi den er lettere og er god for oppvarming.

Det kan imidlertid være bedre å gjennomføre en treningsøkt, deretter kardio.

Dette skyldes den større delen av karbohydrater brent av den tidligere øvelsen.Kardio reduserer glykogenlagrene i muskler, og dermed utrydder utviklingen av muskeltonen, noe som fører til ingen økning i metabolisme.

Øvelsen dietten er en glimrende metode for raskt vekttap, forutsatt at det er gjort riktig og i forbindelse med minst færre kalorier enn normalt i ens kosthold per dag.